Sunday, 5 February 2017

Thank you guys for existing in my life !



   I am very out of idea for the new entry so here come the random thought I've decided to make : 10 Day Challenge. Sebenarnya aku jumpa picture ni dekat Twitter , and I read one's tweet about this challenge but somehow I refuse to make this on Twitter so I make it here. I am pleased to have someone make this with me and please inform if you do .

 Today is Day 1 of 10 Days Challenge. 



Ten things I want to say to ten different people right now.

1. Terima kasih sebab peduli pasal aku selama kita kenal , walaupun aku tak pernah hargai apa yang kau buat . Last2 baru aku rasa bersyukur sebab ada orang yang peduli pasal hidup aku , dari segi amalan rohaniah , kau selalu ingatkan aku dan pentingkan aku dari orang lain. -she who watch me from afar-

2. Aku rasa beruntung sebab ditemukan dengan orang macam kamu , sebab banyak benda aku belajar dari kamu , jatuh bangun kamu dalam bangunkan pekerjaan kamu , sangat ramah dan mesra , sentiasa nak jadi 'seseorang' dalam hidup orang lain walaupun kamu selalu dilupakan . Kamu tahu mereka datang dan pergi tapi kamu iringi pemergian mereka dengan secebis memori ttg kamu spy kamu kekal dikenali . -someone i respect the most- 

3. Hai handsome, i like you a lot , a lot . Thank you for making my life at school so bright and happening full of crush story and crazy emotional along the years >A<  -crush-

4. Aku nak ucap terima kasih dan maaf sebab tak sempat bersua muka sebelum kamu meninggal dunia . Kamu sangat baik sbg seorang bukan muslim , aku harap kamu sempat meninggal dlm keadaan beriman tpi takdir dah tentukan . You affected my life a lot in learning. You'll always remembered . -someone i miss-

5. Hi , I've been adore you such a long time , watching you from afar and found out you are so unique and limited edition , i just want to get closer to you but you are so closed person . I lost you contact and you are nowhere to be found in social media \lol\ 

6. Aku rindu nak belajar dengan korang semua dalam kelas , dalam bilik seminar , buat bising masa self study , makan kat kafe , makan kat kerusi batu bawah pokok kat asrama , makan kat surau . Aku harap boleh putar balik masa . T^T

7. Terima kasih sebab sudi didik saya sampai pandai , datang sekolah malam-malam untuk make sure result gempak dan anak murid semua jadi manusia , dapat ilmu sepenuhnya untuk further study . Maafkanlah saya yang tak reti nak berbaik dengan elderly and for my gurauan yg melukakan. 
-teachers-

8. Aku jeles betul dengan kau , kuat gila . Sangat bising dan open to everyone . Langsung tak kesah pasal apa orang kata , peramah dan mesra , sangat bersemangat . Aku harap aku boleh serap kau punya positivity dalam diri kau pastu letak dalam aku hahaha -qy-

9. Kau bila nak matured ? ahahahhahahahha -ch-

10. Kau la paling banyak mulut , yang pernah aku kenal. Tapi bila takde mood , macam singa . Bila dengan orang yang tak kenal , macam kena kunci mulut. Kau pandai hormat orang ikut masa. Kadang kadang buat aku pun serabut tengok kau tapi kau selalu ingat aku walaupun untuk menyusahkan aku hahahah aku sayang kau walaupun annoying nak mati -b-



  So , that's it for the Day 1st , I am lacking of idea but one by one come across my mind and my fingers dance through the keyboard smoothly and I just missed everyone  :') 

 Will you accept this challenge with me?

1 comment:

  1. challenge accepted. banyak nye chul punya crushh hahahhaha

    ReplyDelete

Doodle of the Day !

Pheww what a struggle work! I've not drawing on sai for a long time , and now it is done . bram bram braaammmm I really mess myself ...